Idag är jag glad

Vilken vecka det har varit! Full med roligt program. Idag slutade jobbveckan för min del, så bestämde mig sådär halv spontant att komma till Ingå ren idag. Det blev lite bråttom och stress, men här sitter jag nu på Henriks säng, haha. Skönt att få somna bredvid pojkvännen min igen!

Imorgon kommer min syster här förbi och söker några saker. På dagen skall Henrik och jag åka till butiken och även städa i huset. ”De vuxna” från huset har varit på resa och kommer imorgon hem! Vi alla vet att det är trevligare, att komma hem till ett rent hus osv.

Eftersom jag redan är ganska trött, så orkar jag inte redigera dagens outfit bilder. Ni får se dagens look imorgon! Fotade outfiten på en offentlig balkong i höghuset jag bor i… Kände mig lite underlig, som stod ensam och poserade för kameran på stativet, haha! Men var ganska stolt över mig själv, av att jag vågade göra det!

Processed with VSCOcam with f2 presetEn bild från dagens outfit, som jag redan lade på Instagram (@riaholmstrom). Har börjat gilla mitt hår fast det är en nyans av orange i… Lite annorlunda, hehe.

Kommentera

