Onsdag

Gokväll! Har haft en ganska lång, tung, men rolig dag. Var pga IA:n till Åbo och filmade ett inslag. Riktigt lärorikt och kul! Den här veckan har annars också varit ganska bra. Har varit på ganska gott humör och allt har sådär fungerat. Tackar Finland för det dina vädret också! Soligt och varmt, då kan man ju inte klaga. Har kunnat använda läderjacka, utan att frysa ihjäl mig! Härliiigt! Har testat lite nya outfits under veckan, men har tyvärr inte haft någon som skulle fota outfits… Men hej, det betyder att jag kan bära samma outfits igen, haha! Något positivt med det också.

Kvällen fortsätter med mys framför TV, då det visas det sista avsnittet av den finska serien Syke. Helt lätt en av mina favorit serier för stunden! Jag och mamma har fastnat för den totalt, haha. Så synd att den slutar… Men jaa, är helt utmattad efter den långa dagen. Skippar gymmet ikväll, då jag redan vet att det inte skulle bli till mycket, så trött som jag är.

Ville ennu fråga om någon har tips på relativt billiga men bra objektiv till kameran? Har suttit och googla på dem en tid, och har nog tanken om vilken jag vill ha. Men om någon av er har några bra tips så säg gärna till!

IMG_6583Några bilder från veckan! 

Kommentera

