long time no see

Nemen hallå där! Det var visst en tid sen jag visade mig själv här. Ber om ursäkt för det. Har haft trubbel med datorn, kameran, tid och allt… Sportlovet bara kom och gick! Idag var då första IA:dagen efter det lilla lovet. Fick vara som värdinna, eftersom den egentliga var sjuk.

En hel del annat har också hänt på dessa typ tolv dagar. Ger er en snabb genomgång om senaste tiden… Kan lyckligt och glatt säga, att min älskade Henrik är tillbaka från militären!! Det var ungefär det enda ”inte stressiga” saken… Haha! Har stressat med olika skoluppgifter, yrkesprov, bloggandet osvosv. Kan verkligen medge, att är ganska slutkörd och allmänt stressad, tyvärr.

Måste nu bara sköta alla mina sena arbeten och bättra mig med att inte sköta sakerna i sista minuten!

denim

denim2

denim3

denim4

 

Tänkte att jag idag kunde klä mig som en målare och visa outfiten åt er, haha!

Jeansskjorta ~ H&M | T-shirt och jeans ~ Cubus | Boots ~ DinSko

Kommentera

