Look beyond the lies you’ve known

braid

braid2kanske

braid3bw

braid4

 

Hej på er! Har inte varit så aktiv här på bloggen nu på senaste dagarna… Det beror helt på IA:n, måste bara bli van med den här rutinen! Men har haft helt sjukt kul på min IA plats! Är alltså på ett ställe man filmar lite finlandssvenska talkshows i. Har fått vara på kamera nu ganska många dagar, vilket är kul.

Veckoslutet hamnade Henrik vara kvar inne i militären… På fredagen åkte jag då med Saga hem till Matsku var det var en liten fest. Riktigt kul! På lördagen kom käraste Arvid övernatten till oss, hehe. Lillen växer så snabbt!! Han värkar som en såå stor pojke redan!

Fotade mig själv lite på morgonen, hehe. Det var soligt ute, så det blev helt fint ljus inne. Sitter på soffans ryggstöd på bilderna, ifall någon undrar… Haha!

Nu skall jag fixa lite klart på en present åt Henrik! På lördag är det ju alla hjärtans dag och på måndagen har jag och Henrik nio månaders!:-) Vi hörs igen! pusshej

Kommentera

