Januari favoriter!

Lite sent ute med detta inlägg, men ville ändå visa produkterna! IA:n är ganska utmattande, så har inte helt enkelt orkat uppdatera… 

naamajahiukset1. Clean&Clear toner, fungerar verkligen bra! Köpte denna i Thailand. Så synd att man inte direkt får märket från Finland. Den här produkten håller borta all ”glansighet” från ansiktet under hela dagen! Jag använder den varje morgon. 2. Det här lägger jag varje morgon och kväll på rent ansikte! Det här är en av de bästa krämerna jag testat på! Även den här håller borta glansigheten. Den känns även väldigt lätt på huden, inte en såndär väldigt tung kräm! 3. Mamma köpte faktiskt den här, så tog friheten att få prova den, haha. Har aldrig använt detta märke förut, men fan vad bra den var! Hårsprayn håller i vind och rusk!
naamajahiukset2

smink21. Maybelline har lyckats med denna produkt! Den här finns väll inte heller i Finland, vilket är väldigt synd. Det här är alltså en BB kräm, men i ”stick” form (som ni ganska så tydligt ser…. hehe), och herregud så bra den är! Täcker ganska så bra och hålls hela dagen! Som tur köpte jag två av dessa då vi var i Thailand, haha! Har även en vanlig BB kräm, som är en del av den här ”serien”, men den var inte alls lika bra… Synd. 2. Bilden visar inte alls hur fin färgen är på läppglanset… Men denna kommer från Dior, och är en ganska så naturlig färg. Man får lite ljusrödare läppar och den ser ganska så söt ut. Tycker om att matcha den med en lite tyngre ögonsmink!

befunkysmink.jpg1. Mascara från Lumene, som ger långa och ”fylliga” fransar! Har haft den här tidigare i tiderna också, men har nu igen börjat använda den. Lägger alltid en ”bas” mascara förrän denna, och tycker att det fungerar jätte bra. Fransarna kommer bra fram med denna, men ändå inte för mycket. I mina ögon ser resultatet av denna mascara ganska naturlig. 2. Eyeliner från Lumene! Den här är verkilgen lätt att applicera. Den är bra att hålla i handen, så man får fina linjer! Den här hålls på plats ganska bra hela dagen.

luomet1. Ögonskugga från Lumene. Gillar färgerna sjukt mycket! Den röda är inte för ljusröd eller för röd, haha. Färgen ser lätt ut på ögonlocket! 2. Det här är det första jag har från märket Gosh och tycker sjukt nöjd! Min favorit är den gråa, som jag brukar lägga lite av i yttre hörnet av ögonlocket.

dusch1. Älskar i allmänhet nästan alla produkter från The Body Shop och den här har nu varit min favorit från dem! Doften är helt underbar, och huden blir sååå mjuk! 2. Lemo juice&Glycerine är ett av mina favorit märken då det kommer till fräscha dofter! Både jag och mamma älskar denna produkt, hehe! 3. Den här har en doft, som påminner om vinter/vår, den kommer med en hudkräm i samma doft! Tycker om att först tvätta kroppen med denna, och sedan kräma mina ben med hudkrämen (som jag tyvärr glömde fota), så doftar jag bär ända till nästa dagen(om jag duschar på kvällen). Härligt!

Kommentera

