hårstuff

Nu står vi framför den gamla goda (men svåra) frågan: Vad skall jag göra till håret?

Tycker om att ändra på hårfärgen, vilket  ni säkert har märkt, haha! Har även velat klippa det kort nu en stund! Har ite mixed feelings om det nog… Vet inte helt om jag vill klippa bort det här jag hållit på och växt ut! Känns lite juntigt. Skall väll bara hålla det en stund i alla fall?

Men vilken färg? De ”onaturliga” färgerna lockar lite igen. Det röda saknar jag ju nog! Men vet inte om jag vill igen gå tillbaka till det, i alla fall helt och hållet. Kanske dags för lite dipdye igen? Ähh vet inte… Nu är ju min färg bara sliten och den blonda utväxten lyser som en gatulampa. Skall jag bara hållas mörkhårig? Trivs  verkligen som mörkhårig!! Men jag har nu haft det en stund liksom… Haha! Att bli blond lockar också! Att försöka sträva efter min naturilga hårfärg låter helt kul. Kan nog vara en aning svårt, då jag har färgat med olika röda nyanser, lite ljusbruna och lite mrökbruna hit och dit, haha! Men ens ljusare brunt kanske? Skulle bara inte villa slita på mitt hår så överdrivet mycket och hålla på och blondera det tusen gånger… Dessutom vet jag, att om jag nu blonderar, så kommer första resultatet vara väldigt oranget! Kanske helt kul det också? Åhhhh det finns helt för mycket olika alternativ, hahah!

Snälla hjläp mig… Hahah! pusshej

hair01.jpghair02.jpg

Kommentera

