mitt i veckan

Vilken dag. Sjukt utmattande… Men nu är jag äntligen hemma. I skolan jobbar vi med en ganska jobbig uppgift, arbetet tar liksom på krafterna, haha. Så efter att jag på morgonen försovit mig, lagat mig klar på två sekunder, och rusat till tåget, satte jag mig ner framför datorn (som vanligt), öppnade bilderna i photoshop och satt där resten av dagen. Yayy!

Fotade outfit idag vid en ganska sällan använd bakgrund. Lite kul med ändring, hehe. Minns ni den lila väggen Saga och jag fotade vid en tid sen? Tyckte massor om den! Måste fota framför den någon dag igen. Idag hade vi Lisa med oss och fota, så fick faktiskt bilder var både jag och Saga är! Har inga andra en fula selfies såå.. Haha!

saggsuochjag

 

Dagen fortsätter med samma gamla rutin. Mat, gym, dusch, frukter och sedan sömn, haha. Imorgon börjar skolan först klockan nio, tacka gud för det! Men vi fortsätter med samma projekt, som vi gjort på idag. Blir att fixa animation då!

Lägger ännu dagens outfit upp idag! pusshej

Kommentera

