tisdagsmys

Gokväll gott folk! Känner mig så fräsch just nu. Har gymmat, duschat, krämat, och lagat frukttallrik till kvällsmål! Dagen i sin allmänhet har också varit helt lyckad. Började skoldagen, med att fixa våra kaffepaket klara. Efter det började vi ljussätta och annars göra klart för skolfotografering! Vår klasshade alltså en uppgift ta skolfoton åt en merkonom klass. Helt kul nog, haha! Fick sluta ganska mycket tidigare, vilket såklart var skönt.

Då jag gick hem från tåget, gick jag (så som vaareendaaa dag) förbi Carlings. De hade ett erbjudande, att man får tre plagg för endast 20€… 20€?! Som tur hade jag ännu lite kvar på mitt presentkort, som jag fick till julklapp! Köpte en vit tröja, svarta jeans, och en svart kragskjorta. Allt det för 20€ och dessutom från Carlings!!

Men nu tänker jag börja läsa alla de bloggar jag följer, kolla youtube videos, och äta slut min frukttallrik! Hehe. Vi hörs imorgon med mera outfit bilder och troligen lite babbel!

IMG_5042

IMG_5041

 

Två bilder från min tisdagsmys! pusshej

Kommentera

