roses

floweer

flower

flowwerTröja ~ GinaTricot | Byxor ~ Forever 21(ganska så nya) | Boots  ~ DinSko

Kunde inte motstå att publicera ännu en outfit, haha förlåt för överdos av outfits..! Märker ni att jag nästan använder färger? Till och med ljusrött i rosorna, haha! Men hej, it’s something. Har gett mig själv en challenge för denna skolvecka. Jag tänker försöka (observera försöka), att inte ha basic svarta jeans på mig på en enda skoldag! Då detta jag visar nu var gårdagens outfit, så lyckades jag igår i alla fall! Lyckades även idag, outfiten ser ni imorgon. Två av fem dagar avklarade! Haha

2 thoughts on “roses

Kommentera

