10 dagar i Cha-am vol1

terminal

 

Hela resan började ju med en massa flyg. Reste i ungefär 24h till Thailand. Längsta väntetiden hade vi i London! Vi tog och åt middag där! 

apalm

Vi anlände till vårt hotell i Cha-am tidigt på morgonen den 01.01.2015! Sov ju inte så värst mycket då, haha. Då de andra började sova, bestämde jag och Linnea, att vi vill fota de fina utsikterna i morgonljuset.

godmorgonchaam

Vi sprang lite av och an på hotellområdet och utanför. Då vi kom tillbaka märkte vi att solen höll på att stiga. Det var verkligen en ”wooow” moment! Haha. Så vackert!

asunrise

awaves

Första dagen gjorde vi inte så mycket. Linnea och jag totalslocknade av tröttnad på dagen, och sov bort en bit av dagen. 

apartsi

alinneapartsi

Då tidigt på morgonen, typ sju tiden, böt vi om till bikini och morgonsimmade i poolen! Fotade bilderna före det. 

CAMERA

CAMERA

Några bilder då vi på dagen gick ner till poolen!

alinnearia

Linnea och jag i en restaurang i staden Hua Hin! 

aosteri

Japp, ni ser rätt! haha. Hade aldrig smakat förut, men pappa övertalade mig! Glad att han gjorde det, tyckte faktiskt om dem jätte mycket.

atattoo

Ingen panik, har inte tatuerat mig i Thailand, haha! Men visst är detta ställe snyggt? Så coolt!

Här ser ni bilder från främst första dagen. Kommer inte att dela upp alla dagar, som egna inlägg. Men första dagen var sådär halvt trög och alla var lite trötta, så tänkte att jag lägger de bilderna i ett inlägg. Makes sense i mitt huvud, haha!!

Om ni undrar något över resan så feel free att fråga!:-) I de kommande inläggen kommer jag även att berätta en hel del mera, hehe.

Kommentera

