Tillbaka

I’m back! Tjingelin! Hu mår ni? Det var en stund sedan sist… Har faktiskt saknat bloggen! Men vet ni vad? Jag hade en häääärlig resa till Thailands underliga värld. Något man inte helt genast glömmer! Har en hel del (läs helt för jävligt mycket) bilder, som jag vill visa! Har planerat ganska många inlägg gällande Thailand, som jag vill publicera! Kommer att berätta mer om min resa i de inläggen! Börjar laga inläggen imorgon. Orkar inte mera börja redigera och sådant.

Men det kan jag säga, att kul hade vi! Jävligt mycket skratt under de två veckorna! Nu efter denna resa, kan jag säga att jag är många minnen rikare.

flygoutfit flygoutfit2

 

Jacka ~ Carlings | T-shirt ~ Cubus | Byxor ~ Carlings (nya!) | Väska ~ Butik i Prag

Tänkte att jag idag endå bjuder på en outfit! I denna outfit flög jag från Helsingfors till Bangkok! Är helt totalt kär i byxorna! Köpte dem precis innan resan.

Hur går det annars då? Livet bara rullar på, som vanligt. Var på fredagen i skolan, gjorde inget speciellt på kvällen. Idag var jag och letade efter skor med mami. Hittade två par faktiskt! Fyndade även en häääärlig jacka, för endast 10€! Och fejk läderbyxor för endast 15€! Ni ser allting i outfit bilder. Köpte ju också en del kläder i Thailand, så ni får vänta på outfit bilderna med dem också, hehe! Så allt går helt okej just nu och har en hel del trevliga saker påkommande.

Trots alla trevliga saker, som är påkommande, så är saknaden efter min älskade militärpojke väldigt stor… Såg honom senast för ungefär en månad sedan. Underligt. Men om typ fyra dagar ses vi! Vilket jag verkligen ser fram emot!

Nu måste jag sluta tvinga mina ögon att hållas öppna… Godnatt åt er alla! pusshej

Kommentera

