Julklappar

collage

klappar3

klappar6

pink

 Myskläderna från VS, gav älskade Henrik åt mig! Plus det här,  så gav ena Henriks storesyster en härlig VS parfym åt mig! 

Vet inte om ni egentligen vill se, vad jag fått till julklapp… Haha! Men jag själv tycker om att kolla vad alla fått i år. Så tänkte nu ta och visa. Är jätte glad över ”sport kameran” (i princip en fejk gopro), som jag nu kan ta med mig till Thailand! Den håller vatten, så kan till och med fota under vatten bilder! Härligt!

Kommentera

