jullov

Gokväll alla! Hur mår ni? Själv har jag det ganska så bra. Jullovet började igår och har ungefär en månads frihet framför mig. Lite skoltrött har man ju hunnit bli. Men vet ni vad? 10 dagar till THAILAND! Värmen väntar! Skönt. Men, 15 dagar till Henriks armé……

Igår var vi en sväng hos Kasper! Satt och hängde med några kompisar och sådant kul. Idag har vi inte gjort något jätte speciellt, bara varit här hemma hos Henrik. Hit kom lite gäster, så åt god mat och efterrätt! Fem tiden åkte Henrik och jag ännu till butiken och köpte lite gott till kvällen.

Morgondagen går ut på, att fixa de sista julklapparna och sedan åka till pappa, för att gå igenom lite resplanen och sådant!

jullov

 

Bild från gårdagen! Hade inget speciellt på mig, nästan helsvart outfit som vanligt, haha! Hade dock satsat på lite röda läppar och grön mössa, kombinationen blev rätt så julig! 🙂 Mössan och rocken är faktiskt nya! Mamma köpte dem till mig, som en tidig julklapp. Båda var nog på ganska bra rea!

Skall nu börja kolla på The Grinch, med Henrik. Min absolut favorit julfilm, hehe! pusshej

Kommentera

