outfit och babbel

farkkuliivi farkkuliivi_details farkkuliivi1oikea kaulahuivi

 

Väst ~ Terranova | Halsduk ~ butik i Nicaragua | Tröja ~ VeroModa | Jeans ~ Cubus | Ringar ~ H&M | Kors och krona ~ Sassi design och Guldviva

Hallådär! Fun fact: Som ni säkert har märkt, har jag alltid detta kors och denna krona, runt min hals. Fick dem båda som konfirmations gåva. Korset är då mitt ”konffis kors”, och kronan fick jag av min bror, min syster, och min systers sambo! Korset kommer då från Sassi design och är gjort för hand. Känns ganska så unikt, att gå runt omkring med ett kors, som inte kan vara likadant, som någon annan har. Hehe. Är även helt kär i deras andra smycken! Synd nog äger jag inga andra… 

Det blev en lång förklaring, haha. Tycker så mycket om deras smycken, att jag bara skrev och skrev! Anyway, idag i skolan satt jag framför datorn, från nio till ungefär halv fyra. Lilla huvudvärken efter skolan? Jep. Men det lättade, efter att jag gymmat och ätit massvis med frukt och grönsaker, haha! Och så sitter jag  här o sörplar i mig flera liter vatten. 

Klockan börjar närma sig 23, så sängen kallar! Har en prick likadann dag imorgon (i skolan), som jag hade idag… Kommer att bli jobbigt, men hoppeligen klarar jag det, haha. Gonatt nu då! 

pusshej

Kommentera

