25.11

Gokväll!  Dagen närmar sig sitt slut, som tur. Behöver lite sömn. Underligt, att jag är såhär trött, fastän jag igår började sova en timme tidigare, än vad jag vanligen gör… Beror det månne på vädret, årstiden, och mörkern? Troligen.

Så idag drog jag mig till skolan, så att jag var där lite före åtta. Började med två timmar Grafisk design, fortsatte med lite fototeknik, och åkte hem. Väntade sedan på mamma, som skulle komma hem från jobbet. Sedan gluffsade vi i oss en massa caesar-sallad och jaa, tog det lite lugnt. Var inte säker om att hur min träning skulle se ut för dagen (läs: om jag skulle orka byta till träningskläder, ta bort sminket, och åka hissen ner), men det blev after all ett bra tränings pass, med fokus på armar och bröst. Av en underlig vana, trängde jag in lite magmuskel övningar också! Försökte börja träningen med cardio, men det fick bli lite kort, eftersom mina ben bara inte höll det, haha! Får väll tacka gårdagens legday.

Imorgon fortsätter skolan som vanligt. Skall editera våra filmer. Kan  bli en helt kul dag. Dessutom börjar vi nio, tacka Gud för det. Får sova en timme extra! Har tänkt på att vlogga igen någon dag. Hur låter det? Måste bara välja en dag, då jag faktiskt gör något, och faktiskt umgås med människor… Typ, haha!

Nu blir det tandtvätt, lite mys med min telefon, och sedan bär det av till sängs. pusshej

nami

Medan jag går igenom mina bilder, och saknar Henrik, så tänker jag bjuda på en sånhär goding!! Haha, hans min avslöjar säkert alla hans känslor mot mig. 

 

 

Kommentera

