en måndag…

Hej på er! Dagen har inte varit den bästa möjliga. Måndagar… Men kämpade igenom skoldagen osv. Det vi höll på med i skolan, var ganska sådär frustrerande och jobbigt, haha. Vi härjade med våra portfolio sidor, och som ni som har blogg, vet att det inte alltid är så lätt att hitta den rätta designen…

Idag kallar gymmet igen! Kuuul! Har inte tränat nu på några dagar, så är väldigt peppad. Och tackvare min skitdåligaskit- dag, så kommer träningen säkert vara effektiv, haha! Något positivt med dessa jobbiga dagar.

Har nu fotat en del här hemma. Hade en ca. två månader försenad skoluppgift ogjord, och eftersom vi imorgon har just den läraren, så  måste jag göra den idag då… Haha!

laamppu

Tro mig eller inte,men det här är en bild på min lampa… Haha den blev sååå underlig. Inte så snygg, men vill bara visa den för att jag kan, haha

dragkedja2

kors

lamppu

Lämna en kommentar