glasögon

blaa blooblöö

Hej på er! Sitter nu i skolan och väntar på att våra broscyrer (som vi gjort), skall printas ut! Yay! Blev nog ganska nöjd med dem. Gjorde alltså två stycken. En för Prakticums idrottsprofilering, och en för ToP-studier.

Har haft mina glasögon på mig nästan hela dagen idag! Underligt, haha. Brukar ha dem på mig bara på timmarna, eller hemma. Tänkte då också fota lite med dem på mig. Ingen speciell outfit alltså, haha.

Var precis och köpte hårfärg! Blackish brown, skall det bli! Lite osäker, om att hur det kommer och bli… Hoppas väll på det bästa, haha!

Inga speciella planer för idag. Skall åka till pappa, och planera resan. Linnea är även på väg! Kulkul. Natten spenderar jag i Ingå igen :-). Ser Henrik nästa gång först någongång typ nästa vecka. Grabben åker iväg till New York!! Har en lång lista med stuff, som han får hämta därifrån, haha!

 

2 thoughts on “glasögon

  1. Stefan skriver:

    Riktigt snygga outfits måste jag säga. Men det skulle se betydligt bättre ut med ett bredare skärp i midjan. En anledning till att man har skärp är ju att markera midjan tydligt. Helhets intrycket skulle bli bättre.

Kommentera

