huhhuh

Gokväll folks! Hur mår ni? Jag mår helt sådär, hehe. Ett lite jobbigt veckoslut bakom mig. Har ju flyttat nu, så det har varit en hel del härjande med alla sakerna. Redan på torsdag förde Henrik och jag, nästan alla mina kläder hit, och fortsatte med resten av sakerna på fredagen.

Nå fredagen sket sig. Helt ärligt sagt. Eller jaa, inte hela dagen, kvällen var mysig, och fick spendera ensamtid med min älskade. Vi firade lite vår sex månaders då på kvällen :-). Vår månadsdag är ju egentligen idag, men jaa. Ett halvt år tillsammans med Henrik!

Idag var vi med Henrik en sväng till Ikea. Köpte inte mycket, mest doftljus, haha! Så fick just rummet här klart. Tände ALLA mina ljus, haha! Dock blev det sjukt varmt i rummet, eftersom utrymmet inte är så stort, så måste släcka typ hälften, haha!

Skall just precis lägga godisskålen åt sidan, och byta om till träningskläder! Gymmet kallar! Så vi hörs! pusshej

wii

”ljusskålen” från Ikea!

woo

Doftljus från Ikea! Har haft den till vänster, bara att i en större ”modell”

nalle

Nallen är från typ Island? Hehe. Min bror hämtade den från hans ena jobbtur.

 

 

 

Kommentera

