torsdag

God morgon på er alla! Torsdag idag, vilket innebär filmning, som jag redan igår sade. Jusr nu, sitter jag och väntar på min grupp, som kommer nio tiden. Fick linsen idag in i ögat, på fem minuter!! Haha, förstår inte hur det gick så lätt?! Haha. Förra gången tog det ca. 30min….

Henrik kommer hit nångång efter två, tror jag. Så skall vi packa ihop en hel del… Kanske för en del av sakerna redan idag till mamma. Jep, skall flytta till mamma. Tänkte, att ni kanske ville veta det? Hehe. Men jaa, från och med veckoslutet, skall jag bo hos min mamma. Vi har inte än planerat hur länge jag skall bo där (såklart får jag ju stanna med henne så länge jag vill, förstå ej fel, haha), eftersom tankarna om en egen lägenhet finns. Men får se!

Nu måste jag sminka mig! Så att jag inte sitter här osminkad, då de andra kommer och är klara till att börja filma… Hehe!

pusshej

mau miu

 

två webcam bilder från igår!

Kommentera

