You’re just a face in the crowd

kaffe

Tröja ~ GinaTricot | Halsduk ~ någon butik i Nicaragua

Endast en någolunda outfit bild från dagens look. Kameran och min outfit kom inte direkt överens idag, höhö. Men tänkte bjuda på några lite närmare bilder på, nåhh, mitt ansikte, haha. Det är ganska så sällan, som jag lägger upp bilder på bara mitt ansikte (selfies räknas ej, haha). Men liksom ”ordentliga” bilder på främst mitt ansikte, är något som jag inte så ofta ens fotar… Vet ingen direkt orsak för det, men jaa… Hehe

kaffe2 kaffe1

Kommentera

