RedEye

Så på fredagen var det dags, att filma på ett skolprojekt med vår grupp! Vi var sex personer i gruppen, så alla fick jobba. Allt gick allmänt bra den dagen, haha. Dock var  morgonen lite jobbig, då jag inte tänkte få linsen in i ögat… Huoh! Men som tur ordnade det sig. Tänker inte avslöja desto mera om ”filmen”, eftersom jag vill visa den åt er, då den blir klar! Skall filma ennu nästa torsdag, och sedan börjar vi editera. Alla skall editera en egen version, kinda kul.  Bjuder nu på lite behind the scenes bilder, som Saga fotade!

film

På väg till första bussen, med hela gruppen.

buss

Filmning i bussen

öga

Mitt öga, haha! Märker ni hur stor linsen egentligen var…

jou

 

kameranrullar

 

kamera

 

kameranrullar2

 

röd

 

wii

 

Efter att vi hade filmat klart, fick vi även sällskap av Peppi, haha!

peppi

På fredagen fyllde bloggen faktiskt år! Ett år, har jag suttit och skrivit åt er, haha!

Och idag är det då farsdag! GRATTIS åt alla pappor och självklart ett stort GRATTIS även till min egna pappa ! 🙂 Har firat idag, med att åka till Sjundeå, där vi  hälsade på famo och fafa! 🙂

Kommentera

