hår

Har ju just precis varit och färgat håret, jag vet… Haha! Och älskar mitt röda hår! Känner mig väldigt bekväm i rött hår, vilket kanske inte är så vanligt..? Haha!  Dock finns det en del saker, som är ganska så jobbiga med rött hår… Men finns ju såklart också en hel del positiva saker med det! Här är några plus och minus, haha!

– färgen slits jätte snabbt

+ ser snyggt ut med de färger jag oftast bär i kläder!

– den fina nyansen, kan bli väldigt.. underlig…… då den slits, haha

+ färgen ger snygga kontraster till ansiktet! Enligt mig i alla fall.

– dina dynvar  förstörs…

+ kompisarna och familjen hittar mig bland alla tusentals människor i Helsingfors centrum, haha! 

– duschen ser ut som en mordplats efter ”första tvätten”

+ finns sååå många olika nyanser att testa!

– mitt röda hår hämtar lite ”dark memories”, haha deeeeep

+ men även väldigt härliga memories!! hehe 🙂

– grannröda kläder… NOPE, inte med detta hår…

osvosvosv… haha! Tänker nog hålla mitt röda hår ennu i några månader! Tror jag i alla fall, hehe. Men kanske dags för lite ändring igen? Ni vet att jag gillar att ändra på mitt hår hela tiden, haha! På bilden nedan, ser ni en del färger, som vore kul att testa!

whatnexthair.jpg

One thought on “hår

Kommentera

