Funkar ej

tröööögt trööööööööööööööögt

 

Jacka ~ Carings | Tröja&Topp ~ GinaTricot | Jeans ~ BikBok | Halsband ~ H&M | Halsduk ~ Mammas klädskåp hehe

Alltså för fan, sån dag… Inte direkt min dag idag. Allt var bra på morgonen, vaknade bredvid min älskade, duschade (underligt att göra det på morgonen, haha) osvosv. Vid något skede kollade jag facebook, och märkte, att vi istället för 9:15 skulle börja 10. Jo, det var bra! Slapp fint och glatt ut ur ytterdörren där lite förrän 9, så att jag skulle hinna till tåget.

Det här med tåg fungerar inte helt. För det första, hade jag kollat tågen helt totalt fel… Nåh, blev överdrivet ledsen över det, och saken hjälpte inte det, att alla tåg var inställda pga. tekniska fel. *Hej där tårar*, nejmen sur blev jag.

Fick då åka buss in till stan. Busskusken härjade något helt eget, men annars bra. Blev inte så farligt mycket sen, men endå. Det störde mig mer än vad det troligen borde, haha! Dagen blev inte så mycket bättre, efter detta heller… Hade Ljudteknik hela dagen(inte precis favvo ämne) och skolfotografering. Orkar inte skriva ner allt hit nu, eftersom det bli ennu mera onödigt gnäll, haha! Men kort sammanfattat, så fungerade inget, så som det borde.. Haha! En allmänt dålig dag alltså!…

Nu ligger jag  i sängen med förjävlig huvudvärk och magont… Lovely.

Ber om ursäkt för detta extremt gnälliga inlägg, haha! Bloggen stod ju dessutom totalt tyst igår. Berodde på allmänt hössel och spring hit och dit på dagen, haha!

Kommentera

