No, you are not alone

jag jag1 jag2

 

Jacka ~ Carlings | Skjorta ~ Gina Tricot | Halsband ~ H&M | Dr Denim byxor ~ Carlings | Boots ~ Martin’s 

 

En till outfit med den vita rocken! Detta är alltså dagens outfit. Hade ganska mycket extra tid, då jag lagade mig imorse. Eller jaa, idag på dagen, haha! Hade inga speciella dager, men hade lust, att sminka lite extra, och lägga ordentliga kläder på mig. Inte bara velour dräkten, eller mjukisshorts och en stor tröja, haha! 

Henrik kom efter mig och så åkte vi hem till honom igen. Vi har inte gjort något speciellt, vilket är extremt jävla skönt, haha! Just nu ligger vi i hans säng, och gör våra egna saker. Tänker nog snart ta honom i armen, och gnälla om att se ennu en Supernatural episod, haha! 

Fotade även Henriks outfit idag! Gillar verkligen hans nya jacka! Stiligt stiligt.

henrik henrik1 henrik2

Jacka ~ Halonen | Skjorta ~ H&M | Jeans ~ New Yorker | Boots ~ DinSko

2 thoughts on “No, you are not alone

Kommentera

