min onsdag

Hej där! Vet ni vad? Nu har jag samlat ihop en massa idér till olika inlägg! Eller jaa, Saga har samlat ihop en massa idér, hahah! Hon började med en 30 dagars challenge på hennes blogg (läsläsläs), så tog några idér därifrån! Kommer att göra t.ex sminkningen, favoritprodukter och ett inlägg om vad jag har på min käralilla iPhone!

Något nytt idag då? Har en lite trög skoldag bakom mig… Inte en av mina bästa dagar, kan man väll säga. Allt annat fungerade bra, utom själva timmarna, haha. Men jaa, efter skolan åkte jag, som vanligt, in till centrum tillsammans med Saga. Därifrån fortsatte hon sin väg hem, och jag blev och vänta på Linnea, som jag skulle hänga med förrän hon skulle på teater! Riktigt kul att få hänga med henne igen! Var och äta i Picnic, åt en super god sallad! Satt där en god stund och talade en massa! Det är så underligt mycket, som jag och Linnea nuförtiden måste tala om, liksom berätta om våra dagar osv. Förr visste den andra precis varje steg, som den andra tog, haha!

Efter att ha  ätit fortsatte vår väg mot ett café, där fortsatte talandet! Gick sedan lite runt i butiker, och hittade en härlig vinterrock, som jag troligen kommer att skaffa!

Imorgon börjar veckoslutet för min del! Härligt med lite längre veckoslut. Vi hade ju inget höstlov i vår skola, men vi har alltid då och då lediga dagar, och dessutom ett tre veckor långt jullov!!

IMG_1837

instagram

Kommentera

