inlägg

Har lite problem med att komma på olika saker att skriva om, åt er… Annat än att visa outfits och berätta lite om dagarna, haha! Kläder och outfits är något, som jag tycker om att syssla med, och gillar att få visa mina egna outfits åt er! Men när jag själv kollar igenom min blogg, så värkar det vara lite enformigt i min smak. SÅ, läste just Sagas blogg, var hon hade frågat om idér till olika inlägg. Ett förslag, som hon hade fått var att göra ett inlägg om hur hon sminkar sig. Skulle det vara intressant? Om jag med bilder skulle visa hur jag sminkar mig till vardags, eller fester osv. Skulle gärna filma det, men tror inte jag skulle klara av att sminka framför kamera, haha! Kan vara att jag nu under veckoslutet fotar olika stegen i min vardagliga sminkning!

Blev annars också och tänka på olika inlägg… Gillar att skriva ner mina åsikter om olika saker. Kanske för att jag oftast står ganska starkt för min åsikt, haha! Så som t.ex. inlägget om ätstörningar. Mer inlägg i den stilen? Sen kanske mera videon? Vet att jag och Linnea skall filma en video, men vet inte helt när det skall bli av, haha!

Annars om min dag då… Allt rullade på ganska normalt. Åkte till skolan med 7:16 tåget, för att hinna till skolan till klockan 8. Skulle egentligen ha börjat först 10:15, men om man måste åka till skolan, för att göra ogjorda arbeten, så måste man, haha. Är jätte utmattad nu, och håller troligen på att bli förkyld… Kände mig lite extra hängig imorse, då jag steg upp. Har även en väldigt störande huvudvärk hela tiden. Kan int ens bero på vätskebrist (oftast beror det på att jag dricker typ ett glas per dag), men nu senaste dagarna har jag druckit MASSOR! Har ”sluppit tillbaka in i trenden”, att dricka ”självgjort” smakvatten. Så dricker flera vattenflaskor i dagen nu, haha.

vosscollage

vänstra är min egna bild (snapchat), högra från weheartit

 

2 thoughts on “inlägg

Kommentera

