Läger ~ Dag 2

9

Morgonen började såhär! Var dock lite gladare än vad det ser ut, haha!

1

Sagas megafancy lägerklädslel, haha!

3

Jag och Saga! Snygga liksom

5

Flickorna hoppeskuttar till butiken

4

6

Fotade lite på vägen till butiken.

7

”hög koffeinhalt”… Ojoj

8

Bild tagen från lägergården!

Så idag fortsatte vi att filma våra snuttar. Min grupp behövde bara några bilder till, så vi var ganska snabbt klara med det! Kommer troligen att visa filmen åt er i något skede! Vill även visa våra roliga bloopers… Hahah. Om någon undrar, så första bilden är tagen precis innan vi filmade slutet på filmen. Jag var inte alltså påriktigt sådär ledsen, haha!

Efter att vi hade filmat klart, satte vi oss ner och började klippa filmen. Blev ganska tidigt klara med hela vår film. Skönt. Senare på kvällen kollade vi på allas filmer.

Var en sväng till den lilla bybutiken här nära lägergården. Så nu har jag godis och koffein, haha! Fotade på vägen dit, eftersom vi fick en uppgift att göra det. Tycker verkligen om bilden med regndropparna. Även bilden från lägergården (vattnet) är enligt mig ganska nice. Gillar känslan i bilden!

Kom precis in till rummet. Var vid brasan (som jag och Saga fixade, höhö) och kollade på de andra, som grillade korv, majs osv. Nu är planen, att bara vara i rummet och chilla, sedan tandtvätt och bara mys. Imorgon åker vi hem!

Lägger bilder från brasan om en stund! Orkar inte importera dem till detta inlägg mera, haha. pusshej

Kommentera

