Läger ~ Dag 1

1

Lägerområdet. Eller jaa, huvudbyggnaden!

2

Fotade nere vid stranden. Bild på omklädningsrummen alltså

4

Gillar denna bild!

3

5

Jag och Saga, haha

6

Jag och Christina! Saga klättrade upp på en sten, och fotade oss, haha!

lågasagas

Bilden är tagen av Saga! Stal den från hennes blogg just, hihi.

Så en bildbomb från våran första dag på lägret här i Borgå! Vi startade från skolan på morgonen, nångång 9-10 tiderna! Var lite rädda om att bilen skulle hålla hela vägen… Jag och Saga (+såklart 6 andra typer) fick åka med Prakticums sämre bil… Haha! Första som vår lärare sade var ”Bottnet är lite böjt och kopplingen är lite sönder så det kan knycka till lite…”! Man baa ”hej ha en trevlig resa” hahah…

Så idag har vi lyssnat på lärarna och filmat en hel del! Delades alltså in i grupper och skulle filma en liten snutt. Vår grupp (jag, Jessica, Linus, Melina och Juliana) gjorde en skräck”film”! Fick det klart ren ikväll, eftersom vi ville filma i mörker (med hjälp av extra belysning såklart) och jaa… Slut scenen skall filmas imorgon på morgonen!

Annars så berättar bilderna ganska tydligt vad vi har gjort, haha! Kom just på att fotade ennu lite till, men orkar inte nu börja lgäga bilderna på datorn… Tänkte att jag publicerar varje kväll ett inlägg med lite bilder från dagen. Sen när jag slipper hem, så bjuder jag på lite ”allmänna” bilder från dessa tre dagar. Alltså de bilder jag glömt att lägga upp, heheh.

Om ungefär 30min, är det tystnad, så skall börja gå till sängs så småningom. Är ju nog helt död, efter att ha filmat nu hela kvällen och sprungit  lite hit och dit, haha!

Hoppeligen hörs vi imorgon! pusshej

Kommentera

