Veckoslut, läger och annat kul

Woppaaaa! Hur mår ni? Jag har inte gjort så mycket nu på veckoslutet. Så skönt, haha! Åkte hem till Henrik på fredagen. På lördagen steg jag inte ut ur dörren förrän typ 18:00……. Proud… Haha! Ibland behöver man ju sådana dagar? Att bara inte göra NÅGOT, hahah! Som jag sa, så åkte vi då hem till Kasper.

Idag packade jag och åkte hit till mamma. Imorgon bär det alltså av till Borgå på läger, med skolan. Båda Media14 klasser är på väg. Har ingen aning om vad vi skall göra där, annatän att det innehåller såklart foto och film. Vet inte helt vad jag skall förvänta mig… Hoppas endå att det blir kul!

Skall alltså åka till en lägergård, som heter Övik. Har någon av er varit där? Hur var det? Jag är väldigt nyfiken, om hur det är på gården. Kollade på några bilder från nätet, och det verkade, jaa, mitt i skogen. Haha! Helt skönt att åka ut till mitt i ingenstans.

Hoppas att jag hinner blogga under de tre dagar, som jag är på läger. Tror inte att det blir några outfit bilder… Haha! Har inte tänkt direkt sattsa på mina kläder, haha!

Nästa vecka verkar mysig, eftersom jag får spendera mera tid med Henrik. Lite underligt att numera träffas bara på veckosluten, då man hela sommaren bodde tillsammans… Men får se vad som händer med boende!

Vi hörs igen! Hoppas ni har det bra! Och trevligt höstlov åt er som nu har det, haha! pusshej

öga

En bild på mitt öga, som Saga har fotat, i samband med ett skolarbete! Tycker verkligen om denna bild!

Kommentera

