Galet

Ifall ni följer andra finlandssvenska bloggar, har ni säkert redan märkt, att dete är galna dagar på stockan! Haha. Stereotyper? Nejnej! (skulle ni tycka om ett inlägg om olika stereotyper?) Nejmen, galna dagar är ju seriöst helt bra! Man kan påriktigt hitta saker rätt så billigt!

Har en känsla av att alla vet vad galna dagar är, så går inte in på det, haha! Men jaa, pappa och Kirsi var på väg till köpcentrumet Jumbo, för att kolla lite runt, så följde med. Fyndade nog mera saker, än vad jag förväntade mig! Tänker redan nu i förväg säga, att jag inte orkar rabbla upp prisen på plaggen, eftersom jag inte tycker att det alltid behövs! Vill även be om ursäkt för de lite dåliga bilderna… Fotade dem nu på kvällen så…

byxor byxor2

Ett par leggings/byxor (något där imellan) från stockmanns Vero Moda avdelning! 

finkku

Behövde ett par fingervantar till lägret på måndagen (berättar mera senare) så hittade dessa. Först efter jag börjat packa upp påsarna på min säng, märkte jag att det här är såndär vantar, som man kan använda telefonen med! Blev överdrivet glad, haha! 

olja olja2

Gillar denna tröja jätte mycket! Färgen kommer lite dåligt fram på bilderna (mest lik färgen på övre bilden!), men den ser på något ”oljig” ut! Vet faktiskt inte om det där är ett ord… Haha! Men tröjan kommer från Tommy Hilfiger!

skirt skirt2

En kjol då! Gillar mönstret! Dessutom var denna jätte billig! Minns inte exakta priset, men anyway, billig var den. Kommer alltså från Pieces

spakel

BB-creamen från Maybelline är så bra! Nu var den dessutom på rea, så den fick följa med mig. 

Har ända sen sommaren letat efter ett nytt puder. Japp, har levt utan ända sen mitten av sommaren, haha! Nåh, nu var denhär också på rean, så tog den! Har nog tyckt om Lumenes andra Natural Code produkter, så tror nog att denhär också är bra!

velour

En velour hoodie! Älskar min velourdräkt, och har velat ha en till. Nu fanns det tyvärr bara övredelen för denna färg… Men babypink eller babyturkos, är inte helt min färg… hahah

Det var allt, som jag hittade från galna dagarna! Har ni varit och kolla om ni hittar något?:)

Kommentera

