rött

På tal om hår… Jag har nu suttit en stund och tänkt på olika nyanser och stilar osv.  Skulle vilja ha någon lite större ändring igen… Men vill ha långt hår, så tänker inte igen bara bestämma mig att klippa bort hälften, så som förra gången jag var hos frissan, haha! Men som ni vet, så gillar jag att ändra på mitt hår. Så något måste hända! Vill även hålla det rött, eftersom jag känner mig sjukt bekvämt i den färgen. Kändes på något sätt ”naket” hela sommaren, då jag försökte bli blond igen.

Men hur rött? Och på vilket sätt rött? Haha, svåra frågor liksom… Kollade igneom olika youtubers och bloggerskor, som jag följer, och blev nu seriöst och tänka på Lua PJag hoppas att ni vet vem jag menar, haha! Älskar verkligen hennes stil, och hennes hår är ju rena drömmen åt mig!

luaphair

Har redan länge talat om att jag någongång skall skaffa sådant hår! Skulle det kanske vara dags nu? Hmm… Vet inte om mitt hår är helt tillräckligt långt för det än… Men något i den stilen typ? Det där med lite pink/ljusröd nyans i topparna är ju nog ganska tufft, men är inte helt en ”ljusröd person”, haha. Men älskar det med blonda/ljusa toppar!

Men sen de ennu klurigare frågorna: Skulle det passa? Skulle jag tycka om det på MIG? Skulle det blir jobbigt att färga på nytt, då det behövs? Slits topparna mycket? osvosvosv….

2 thoughts on “rött

Kommentera

