This life has many shades

 

Hej på er! Tänkte nu sätta mig ner och skriva ett inlägg eller två, hehe. Berätta lite om dagen, och sådant.

Idag hände inget speciellt egentligen. Börja 8:15 med Datagrunder, vissa gjorde sina tenter (som jag redan gjort och sluppit igenom, yay me) och resten gjorde på ogjorda uppgifter. Jag själv har en reklam ogjord och en affischm som måste finslipas. Efter maten hade vi Fototeknik eller Kamerateknik. Haha, blandar alltid med dem två! Saga, Chrisse och jag måste fota en uppgift, så vi kom överens med läraren att få sluta redan lite före ett, istället för fyra (tror jag)! Skööönt!

Efter skolan åkte jag en snabb sväng till Alberga, för att söka mina saker. Pappa hämtade mig därifrån och vi åkte till ett shoppingcenter (Kaari), här bredvid var pappa nuförtiden bor. Han skulle hämta ett paket från posten, och jag behövde ett nytt hårband. Inte sådant för ponnysvans, utan sådant som håller pannluggen borta medan man sportar. Ville även att det skulle värma öronen (om ni inte märkt är det endast 4 grader varmt där ute, fyfan), så köpte ett lite bredare! Fyndade även en billig springjacka, så den fick följa med. Båda är dessutom redan testade! Stolt över mig själv! Haha. Tänker skriva ett inlägg om det idag, hehe.

sagafota

En bild tagen förra veckan! Fotad av Saga!

pusshej

Kommentera

