Senaste

IMG_0732

1. Texten på bilden berättar allt, haha! 2. Så gott! Var och äta med Henrik. 3. Smoothie från skolan, haha! Måste ju testa. 4. Mix and match! Haha, allt håller vi på med… Saknar dig Linnea! (en instagram bild)

IMG_0733

1. En outfit via spegeln. (instagram)  2. Sallad med mamma! 3. I mitt rum! 4. Haha, pappa kan dethär med att inte orka laga mat.

IMG_0734

1. Mitt ansikte 2. Sallad med mamma igen, haha! 3. Saga lagade en super fin franskfläta! 4. Lycklig! Fick bli moster åt detta lilla knytte! Han är så söt. Ren kärlek.

IMG_0735

1. Märker ni att mina ”bilder från mina dagar” inlägg, är mest bara bilder på mig via någon spegel, hahah! Jaa, här bjuder jag på en ful bild, eftersom det inte var en bra fotodag, haha! 2. Mysigt! 3. Dejt med min ängel. Firade lite vår 4 månaders. 4. Och fortsatte med att se på Supernatural!

IMG_0736

1. Selfies blir tagna, då Henrik är på toaletten! Haha, pinsam. (instagram) 2. Lyckligast i världen. 3. As above/So below!! Rekommenderar verkligen! 4. Henriks rum, jep!

IMG_0790

1. Dagens hår och ansikte! 2. Pappa köpte en kamera… Bättre än de jag har… Avondsjuk? naah. 3. Före min länk! 4. Myspys

Kommentera

