Vad händer just nu

Hej på er alla! Har inte skrivit på länge… Kanske för att det kräver lite mera tid, än bara outfit bildernas editering osv. Så tänkte nu ta och berätta lite vad som pågår.

Har börjat i en helt ny skola, Prakticum, det visste ni nog redan, men ville bara berätta att jag trivs superduper bra! Har fått nya sjukt trevliga vänner och uppgifterna vi gör är helt roliga och intressanta. Bor igen hos min pappa, så flyttade till stan. Därför skall jag träna boxning här lite närmare! Helt kul med  ändringar i vardagen, men vissa saker blir man och sakna. Som ni redan vet, betyder ”Sjundeå hemmet” väldigt mycket åt mig. Alla förstår inte varför jag inte så gärna skulle ha flyttat… Och tänker inte förklara det mer än med att säga, det jag redan sagt ett antal gånger: minnen. Så oootrooligt mycket minnen!

Även vänner ”blev kvar på landet” (hahah…), så som just Linnea och även Henrik. Fastän jag sätt dem rätt så ofta efter skolstarten, så saknar jag dem varje dag. Även då jag är med dem. Låter undelrigt, jag vet. Men grejjen är den, att  jag blev så van vid att alltid ha dem där, liksom fysiskt ha dem där.

Men allt rullar på och går någolunda fint, haha! Sämre kunde jag ju ha det. Dethär är ju en stor förändring, och det tar sin lilla tid att bara acceptera allt.

 

 

 

 

Kommentera

