Cheek

På lördagen var Saga och jag på den finska artisten, Cheeks, konsert! Konserten var på olympiastadion, hela stället var rätt så fullt! Ganska bra av Cheek, att få så många människor dit!

Konserten var allmänt cool och intressant. Inte nära på min musiksmak, men kul var det endå! Haha! De hade satsat massor på konserten. Alla raketer och all annan rekvisita…huhhuh. Det var nog snyggt!

IMG_9645

Vi hade biljetter till ”Golden Circle”, så vi slapp längst fram! De kastade bort våra biljetter, och gav sånader grejjs till oss istället (vet inte va de heter, haha”

IMG_9657

Förrän Cheek, kom på scen, var det en hel del andra artister, so ´m uppträdde!

IMG_0025

Cheeeeeek!! Haha. Bilden finns även på instagram!

IMG_9952

Katri Helena! Ganska coolt, haha!

IMG_9977

Samuli Edelman och Cheek!

IMG_0004

Sitter just nu hos Saga, och bloggar via min nya dator! Vi fick via skolan asus transformer books!  Lyxigt, måste jag säga! Hehe. Så nu sitter vi båda två och surfar för fullt, hahah!

Hör av mig senare, pusshej!

Kommentera

