25 random facts about me

Har gjort några sånahär inlägg tidigare, och har hört att det är roligt att läsa dem, så tänkte göra ett till! Hehe

  • Älskar att ändra mitt hår på något sätt! Ni vet, nya frisyrer, klippa håret, färga håret… etc.
  • Jag fotar med en Canon 600D 
  • Min pojkvän är äldre än jag, vilket ni säkert redan har klurat ut, haha!
  • Skall fortsätta boxningen i stan!
  • Har tappat taget i träningen totalt…rnnbrhenrikria.jpg
  • Second chance av Shinedown är en sång, som jag lyssnar på sådär femtielva gånger i dagen!
  • Får obehag av att se någon klämma på sina handleder, eller liksom trycka på dem, ni vet. Hemskast är det om någon gör det åt mig, fyfan!
  • Föll just från min stol… Klumpig? Naah.
  • Brukar ibland tänka på engelska, för att bli bättre på språket. Hehe
  • Har födelsedag nästa onsdag!
  • Jag äter för mycket choklad… Sosad
  • Skall sälja min älskade mopobil…… Det är faktiskt väldigt synd…
  • Jag blir ofta kallad för t.ex Maria, Riina, Riikka, Marina etc. Och dessutom tror ingen att jag påriktigt heter Ria… Haha!
  • Min skolresa från stan till… stan (ni föstår… haha), räcker längre än vad min skolresa från Sjundeå till Kyrkslätt räckte… Små komiskt, tycker jag
  • Älskar mössor!
  • Folk brukar tycka att jag är extremt högljudd… Haha!
  • Är väldigt dålig på att uppskatta hur lång väg det är någonstans (detta vet Henrik… hehehe)
  • Jag tycker om att kolla på lite äldre outfit bilder, och se om jag har ändrats!

gamlaoutfits.jpg

 

  • När jag hör en sång så lyssnar jag alltid på orden sången har.
  • Skall till IKEA imorgon
  • Har jätte lust att kolla på film just nu… haha
  • Åker till Thailand på vintern, Linnea skall följa med!! Ojojojoj så jag väntar på det!! Heheh. Skall vara där i två veckor!
  • Min plånbok är fylld med små centar, orkar aldrig använda dem, haha! Så står Linnea alltid och gnäller på att jag borde använda dem…!
  • Älskar doften efter att det har regnat!
  • Fick plötsligt jätte lust för te. Har väntat på dethär med hösten och te-drickande! Haha

vder.jpg

Kommentera

