Åland

Hejhallå! Är på Åland just nu, så har inte bloggat. Dessutom har jag extremt dålig internet connection här.
Vi har inte gjort något extra egentligen. Är här för att hjälpa min syster flytta, så mesta delen av tiden går ju såklart åt det!
Första dagen, alltså måndagen, så åkte vi till Saltvik, där vi alltid hade stuga då jag var mindre. Där finns en strand, som vi alltid simmade vid! Så åkte dig och doppade oss. Vattnet var underligt kallt, så ingen trivdes så länge, haha.

20140709-092109-33669892.jpg
Denhär bilden är då tagen vid stranden!

Nu skall jag gå och fortsätta hjälpa i packningen. Får se när jag skriver nästa gång, hoppeligen snart igen! Hehe
pusshej

One thought on “Åland

Kommentera

