Hemmafru

Hej på er!
Hur mår ni? Jag själv mår helt bra. Väntar just nu på att Henkka skall komma hem(hem till mig alltså, hehe). Har varit hela dagen hemma, tvättat lite kläder, lagat mat etc.! Känner mig som värsta hemmafrun idag, haha!
Har en massa skolstuff (lite roligt då det faktiskt är sommarlov) som jag måste sköta, gällande nästa höst. Berättar hela grejjen då jag får veta allt 100% säkert.
Har gårdagens outfit fotad, och skall lägga upp bilderna imorgon. Vill också göra en ny design till bloggen. Vet inte bara om jag har bilder till det, haha.
vi hörs! pusshej

20140619-145621-53781301.jpg
random selfie från typ igår!

Kommentera

