trevligt dehär med sommarlov juu

Förkyld? Japp… Såklart såhär första veckan på sommarlovet. Ligger död i soffan och fösöker andas… Verkligen kul! Kände mig sådär helt okej på morgonen och dagen, så åkte och träffade Olivia men efter att jag kom hem, blev det värre. Febern steg till lite över 38 och ögonen hålls knappt öppna. Härligt, verkligen härligt!
Har två vloggar påkommande! Skall bara sätta ihop videoklippen och så. Bara jag blir friskare så skall jag sätta mig framför datorn och göra det!

20140605-165427-60867654.jpg
Snapchat bild yeah! Haha

Kommentera

