Vad som händer

Gokväll! Har ni haft det bra? Mitt veckoslut for ganska snabbt egentligen. Hänge hela tiden med honom och bara tog det lugnt. Åt fettig mat, kollade filmen Godzilla i stan (inte mitt filmval men helt bra var den ju, haha), grillade lite, kolla hockey, hängde lite med Linnea och jaa. Hade det chill helt enkelt.

Skolan närmar sitt slut. Sista veckan började idag. Dagarna är ju ganska så onödiga, men helt skönt är det ju såklart! Missade första timmen idag, så åkte till skolan till klockan nio. Då satte vi bara ute och åt lite gott med franska gruppen. Gick ute på engelskan, hade vattenkrig på matrasten, åt pizza i finskan och chillade ute under religions timmarna och åt glass. Ganska så slöa dagar! Haha!

Imorgon har skolan cykeldag. Då skall skolan ha alla ”gamla” elever bort, eftersom de nya sjuorna skall bekanta sig med vår skola. Jag deltar ju inte imorgon, på grund av mitt knä. Får se om jag alls åker till skolan… Linnea skall även köra prov och försöka få mopokortet, som hon redan länge väntat på! Så vi hoppas att hon slipper igenom (vilket hon såklart gör), så att hon senare imorgon kan köra hem till mig och chilla här!

Onsdagen… Ingen skola på dagen! Så skönt! Skall till skolan först klockan tre, fint klädd och hänga på niornas middag! Det är en tradition i skolan, vilket jag tycker att är rätt så kul! Sista gången alla nior är samlade (utom på avslutningen såklart)! Visar såklart min outfit! Har skaffat en blommig maxi-klänning och skall matcha den med klackar och en lite annorlunda blazer!

Nu skall jag continue att hänga med honom, som just nu sitter i mitt rum och spelar… Haha!

pusshej

henkka

Kommentera

