Uppdatering

Hej på er! Tycker att det är länge sen jag senast skrivit såhär på bloggen. Liksom skrivit skrivit! Haha. Börjar strax skriva lite andra inlägg också! Fick värsta inspiration attack angående bloggen! Haha! Helt bra right? Håller just nu på och laddar en liten video till youtube vilken ni såklart skall få se! Tidsinställde också ett litet inlägg med en outfit från veckoslutet! Måste bara få de bilderna upp här på bloggen, eftersom jag hade en riktig masterfotograf… Hahah

Sådär annars så är allt fint just nu! Jag går ut grundskolan om ca två veckor, har de bästa människorna vid min sida o.s.v. Enda dåliga är att min kära lilla mopobil bestämde sig för att inte fungera. Lite krockade vi ju också… Men det var inget farligt! Haha

Nu skall jag fortsätta med att redigera lite bilder och hoppas på att han hinner komma hem till mig än idag! pusshej

20140520-183227.jpg

Fyra från idag!

Kommentera

