Igår och idag

Har lite jobbiga dagar bakom mig. Vid vissa stunder har smärtan varit ganska otrolig… Nu ligger jag ganska så drogad i sängen och skall strax börja sova. Berättar mera om operationen i ett annat inlägg! Nu bjuder jag på bilder från dagarna

20140507-232050.jpg
1. Böt genast om till sjukhus kläder då jag kommit till sjukhuset… Snyggt liksom!
2. Bild tagen genast efter att jag vaknat, efter operationen alltså
3. Efter några underliga timmar, slapp jag hem! (instagram)
4. Pappa köpte en liten survival kit åt mei.. Haha

20140507-232301.jpg
1. Igårkväll fick mina mediciner mig ganska så snurrig så somnade lätt
2. Drog mig till skolan redan idag! Måste få lite papper och grejjs. Var dock bara halva dagen, eftersom läkaren inte ville att jag skulle vara hela dagen…
3. Vilade benet lite på sofforna med sällskap av bästa Linnea! Haha
4. Lite blod kanske? mums liksom

Nu ligger jag alltså i sängen, med benet i luften (skall vara ovanför mitt hjärta, haha) och hunden bredvid mig! Gonatt! Puss

Kommentera

