20 random facts about me

Kör med ett sånhänt inlägg igen! På grund av för lite tid och för att jag är extremt trött just nu, haha!

  • Fall out boy, All time low, My Chemical Romance och Blitz kids är de band jag lyssnar på varje dag
  • Är mörkrädd, eller kanske inte direkt mörkrädd… Men får obehag då jag inte ser något!
  • Blir jätte lätt skrämd. Menar alltså om någon typ står bakom ett hörn och hoppar fram, så kan jag bli livrädd! Haha
  • Har vuxit några stolta millimeter och är nu 171,5cm lång!!
  • Klär mig oftast i svart och vitt, eller i annars mörka färger

YAAAAAAAAAAAAAA.jpg

  • Hänger med Linnea ungefär varje dag, men blir inte trött på det! Haha
  • Blir opererad imorgon
  • Då skolorna slutar i år, slutar min tid i grundskolan!
  • Får jätte lätt ont i huvudet och i magen
  • Har ofta kallt

sjkkkkkkkkkkkkk.jpg

 

  • Suger på matematik
  • Är rädd att mitt sommarlov förstörs på grund av min operation
  • Låter inte mig själv vara fullt lycklig! Löjligt typ, haha
  • Tycker inte om läkaren som skall operera mig
  • Min snapchat är ”rimpsuuu”
  • Skulle vilja få tvillingar (om jag någonsin skaffar barn)
  • Tycker att namnet Anastasia är coolt, och har alltid tyckt så! Haha
  • Har väldigt dåliga matvanor
  • Kommer att flippa, eftersom jag inte får träna på länge
  • Älskar att köra då det är kväll

lllooollll.jpg

 

Kommentera

