bestie

Hej på er!

Hur står det till? Här går det helt bra. Lite jobbiga skoldagar och sådant bara… Hade idag internationella i matematik… Gick inte så bra med mitt mattahuvud, haha!

1 maj imorgon! Vi har med Linnea tänkt åka in till stan… Har inget vättigare att göra så, haha! Har jätte mycket att göra just nu… Eller liksom många planer och härjande hit och dit. Känns att tiden inte räcker till något, hehe. Skall endå försöka fixa de videos jag lovat och de inlägg jag lovat!

Efter nästa veckas tisdag kommer jag att ha mycket tid med allt…! Skall nämligen opereras då. Äntligen skall mitt knä fixas! Lite synd att få kryckor just nu… Men sen är det hoppeligen över!

bestie

Vi har kinda gett upp hoppet på att se normala ut på bilder tillsammans…

Kommentera

