Uppdatering

Hej på er! Det var en stund sen, då ja skrev här senast… Haha! Så vad har jag hållit på med på sistone? Inget… Sad life, haha! Nej… Har hängt med vänner, läst (nästan) på prov och bara varit. Intressant, huh?

Har inga desto speciellare planer för resten av veckan… Imorgon kommer han hit, skall bara ta det lugnt liksom! Veckoslutet fuckade upp sig lite just… Skulle åka iväg till Nettes sommarstuga, men det blev för jobbigt med skjutsar och sådant. Synd nog, skulle ha varit sååå kul! Men vi bestämde att vi åker dit på sommaren något tag! Längtar annars också efter sommaren sååå jävla mycket!

Var hemma från skolan idag. Mådde så illa på morgonen… Blev bättre under dagen, och åkte iväg och träffade Roberta! Satte ihop hennes nya säng (girlpower hell yeah) och chillade bara! Dessutom har bästa Linnea blivit opererad idag… Äntligen får hon bli frisk, haha!

Har lovat åt mig själv, att jag under veckoslutet skall få upp frågestunds videon! Haha, hoppas att jag håller löftet! Nu lite tv och sedan tänker jag sova! Ha det bra! Pusshej

ps. till slut bjuder jag på lite misslyckade bilder i samband med fotandet av olika outfits! haha

behindthescenes.jpg

 

Kommentera

