igår var det kul

Hej alla ni! Kvällen var allmänt riktigt lyckad! Slapp hem och sova i egen och såå, haha! Idag har jag igen snurrat runt lite. Körde av och an till byn med Linnea. Sedan av och an till byn med Roberta. Alltid lika kul att ses med henne, hehe. Tankade också idag, utan någo problem! Stolt!! Haha. Fastän Roberta stod bredvid och flinade och fotade.. Haha! Efter att jag fört Roberta hem, ville jag ännu träffa Saga så körde till ABC med henne och åt lite osv.

Nu skall jag läsa lite religion… Huoh… hör av mig! Pusshej

20140323-200421.jpg

En ganska så hemsk bild från igår… Haha

Kommentera

