time-bomb

Gokväll people! 

Är helt dötrött just nu! Dagens träningar var så bra! Har fått tillbaka min motivation till träning, och är så nöjd över det! Haha. Imorgon blir det gym och på torsdagen igen träningar! Om jag inte gör något på fredagen, så blir det kanske gym då också! Lördag vilar jag, eftersom jag skall på fest, haha! Men på söndagen blir det gym igen. Har ingen jävla aning varför jag berättade det där just… Hahah!

Tänker skriva inlägget om ätstörningar på veckoslutet! Tänker även filma resten av svaren på frågestunden! Kulkul. Nu lite till youtube video kollande och sedan vill jag sova!

puss och godnatt

20140318-214459.jpg

Det här äter jag egentligen ganska ofta efter träning! Sååå gott! (den där dåliga vindruvan stör mig helt för mycket, haha löjlig)

Kommentera

