Träningar

Alltså, har inte varit på träningar på helt SJUKT länge! På grund av olika saker. Och idag åkte jag dit! Fan vad roligt det var. Märkte först där hur mycket jag tycker om att slå! Hahah.

Nu när jag har tänkt börja träna igen helt ordentligt, så tänkte jag på ett nytt träningsinlägg? Har inte skrivit ett inlägg på länge! Har för det mesta varit bilder och såå.. Så kanske jag imorgon skulle skriva ett träningsinlägg? Får se. Har i alla fall en massa saker jag vill berätta åt er! Heheh

Frågestunden pågår enda till typ veckoslutet! Ställ alla möjliga frågor åt mig! Lovar att svara på ALLT! Fick dock en fråga om vad jag är missnöjd med i mitt liv. Ni kan väll räkna ut med att jag inte kommer och rabbla upp alla mina möjliga problem jag har?! Haha.

Nu vill jag ta en varm och skön dusch, och sedan somna i min sköna säng! pusshej

miuku

Lite motivation!

Kommentera

