En söndag

Hej alla! Dagens planer… Tänker inte göra något. Högst typ packa skolväskan… Tyvärr! Imorgon börjar vardagen igen…

Så underligt, att vara hemma igen! Här är ju ingen snö! Hahah. Skönt nog…

Ni vet då man inte är så glad, så har varje människa ett sätt att ”hjälpa” sig själv. Då jag känner mig down, brukar jag sitta och lyssna på musik och skriva. Jag skriver ner mina tankar… Ibland skriver jag bara något, som inte egentligen betyder något. Mina texter blir ofta sjukt deep, men det hjälper mig.

Igår, då vi körde ner från Lappland, ville jag skriva ner mina tankar. Har det även, som ett utkast på bloggen. Kommer trolgien att publicera det! Men ville bara säga, att jag är helt okej. Texten kan låta lite skrämmande… Men jag mår helt okej! Hahah! Bli inte rädda liksom!

Nu skall  jag tvätta lite kläder och fortsätta med att bara vara! Haha. pusshej

20140223-111120.jpg

Kommentera

