SOC

Hallåhej!
Hur mår ni idag?
Jag startade dagen med en riktig sovmorgon enda till 12 och sedan ett härligt pass på gymmet! När jag tränade, så märkte jag att mina trikoer är sönder… Så efter passet gick jag med mamsen till Sello och kolla om vi skulle råka hitta nya i rean. Gjorde ett riktigt fynd då jag hittade nya med endast 10€! Nöjd! Dessutom sitter de perfekt! Ååh väntar till kvällen då jag skall testa dem på gymmet!
Före det skall jag åka till stan (igen haha) med härligaste Nette! Tjejen har varit i Dubai så hon är troligen jävligt brun… Haha
Hör av mig! Pusshej

20131230-164922.jpg

Kommentera

